Het aftellen is begonnen!

24 augustus 2018 - Breda, Nederland

Het aftellen is nu toch echt begonnen! Iedere week kunnen we weer een puntje afvinken van onze lijst met voorbereidingen. Er komt toch vrij veel bij kijken, en dat nog naast onze bruiloft die we ook mogen voorbereiden.

Zomaar een aantal dingen die we hebben gedaan

• Nagedacht over wat we nu precies wilden doen: In aanraking komen met hele bijzondere culturen, surfen, engelse les geven, in een klooster zitten, kooklessen nemen, goed leren fotograferen, etc etc
  • Landen geselecteerd
  • Rondreis gepland op basis van klimaat
  • Begroting
  • Overheidsregels vs verblijf in het buitenland
  • Visa
  • Eerste vluchten boeken
  • Nieuwe paspoorten
  • Extra betaalkaarten
  • etc etc

Nu hadden wij onze vluchten naar Papua Nieuw Guinea (PNG) al geboekt.Omdat de vlucht via Bali ging hadden wij een tussenstop op Bali gepland. Onze eerste vlucht is helaas al geannuleerd: Er was geen vlucht meer beschikbaar vanuit Bali naar PNG. Daarom nu een omweg via Singapore, waar we ook lekker gebruik van maken. Het wordt een lang weekend Singapore, waar we vrienden uit Delft zullen opzoeken. Geluk bij een ongeluk!

We kijken er naar uit!

Dan is het nu tijd om ons eerste slaapplekje in Bali te gaan boeken.

1. Desere boeters:
    24 augustus 2018
    Erg leuk om jullie te volgen en singapore is echt een prachtige stad geniet van jullie voorbereiding
  2. Marloes:
    24 augustus 2018
    Gaat een vette reis worden! Alleen al de voorpret is leuk😄 Maar eerst nog trouwen!!! Zin in!
  3. Laura:
    24 augustus 2018
    Die Engelse les mogen jullie ook in Kaatsheuvel komen geven haha. Wel heel gaaf hoor wat jullie allemaal te wachten staat. Veel succes met de voorbereidingen.
  4. Mirella:
    Heerlijk! Geniet ervan. Ik ga jullie volgen
  5. Maaike Dielwart:
    Jaaa! Kan niet wachten on jullie hier in Singapore te zien! tot snel! Maaike
  6. Angela:
    25 augustus 2018
    Wat leuk !! En wat een heerlijke vooruitzichten !
    Ik ga jullie zeker volgen
    Succes met alle voorbereidingen 😘
  7. José Dorenbos:
    25 augustus 2018
    wat geweldig is dit zeg.
    ik ga jullie zeker volgen.
    ben heel nieuwsgierig hihi.
  8. Roland:
    25 augustus 2018
    Goede voorbereiding is het halve werk, ben benieuwd naar al jullie fantastisch mooie belevingen en evaringen👍🏻
  9. Hans:
    26 augustus 2018
    Ik ga het volgen! Veel voorpret nog met de voorbereiding.
  10. Opa en oma:
    20 oktober 2018
    Prettige reis gewenst. En tot spoedig weerziens.
  11. Walfred:
    30 oktober 2018
    Mooi Emma het zal rustig worden naast mij